Závody v NB, výcvikový den KVMP

24.04.2012 12:27

V sobotu 8. dubna jsme se s Arčím účastnili závodů v kategorii ZZO na 23. ročníku Novobydžovského poháru.

I přesto, že panička 6h před zahájením závodů teprve vystupovala z letadla, myslím, že absence tréninku nebyla znát, a že Arčín podal slušný výkon.

 

Bodové ohodnocení:

 

Přivolání – 7- Přívolání máme k noze. Při volnu se Arčík vyčůral. Po prvním povelu běžel směřem ke mně, pak jsem se ale už blížila ke stojanu s aporty, kde se vousek  začuchal a já se modlila, aby mi jeden z nich nepřinesl. Musela jsem dát další povel. Takže za dva povely a vyčůrání jsme inkasovali ztrátu tří bodů.

Ovladatelnost na vodítku – 9- Bodík nám pán rozhodčí ubral za prvotní nepozornost. Chodili jsme celkem dlouho. Myslím, že se pan rozhodčí chtěl ujistit, zda i malé plemeno zvládne oční kontakt. Zvládne :o) Jinak pochvala už na place za bleskové obraty.

Sedni, lehni – 10

Odložení za pochodu v leže – 10

Aport – 8 - Tady se brouček místo přesednutí zařadil rovnou k noze.

Odložení – 10

 

Celkově jsme vybojovali osmé místo ze třinácti účastníků s 54 body.

 

Hned, co jsme odešli z placu, odjížděli jsme do Chlumce na výcvikový den pro malá plemena, který opět pořádal Klub výcviku malých plemen. S Arčínem si zacvičil i taťka. V čele s panem Františkem Vanžorou st. a Františkem Vanžurou ml. jsme trénovali rozlišování předmětu, vyhledání ztraceného předměnu a revírování. Pan Vanžura st. složil jako první v republice zkoušku ZMP3 podle nového zkušebního řádu!!

 

Foto zde