Závody v Chlumci nad Cidlinou

20.06.2012 19:20

V sobotu 16. června se v Chlumci nad Cidlinou uskutečnily další závody pro malá plemena. Opět jsme závodili v kategorii ZZO.

Bodové ohodnocení od paní Skalické:

Přivolání - 9b - Stojan s aporty byl naštěstí daleko. Tentokrát byl brouček tak rozeběhnutý, že mě předběhl asi o dva kroky a následně se zařadil. Ztráta jednoho bodu.

Ovladatelnost na vodítku - 8b - Arčínek se zase loudal. Chyba z mé strany byla, že jsem dala povel a cukla, na což je prý paní rozhodčí velice háklivá.. Obraty na místě nakřivo. Ztráta dvou bodů.

S/L- 9b - Rozhodčí u všech psů požadovala přezkoušení poloh dvakát. Arčín bohužel podruhé z lehu nesedl a musla jsem použíti povel navíc. Jeden bod dolů.

Odložení za pochodu - 10b

Aport -9b - Ze strany rozhodčí pochvala za těsné předsednutí, které však bylo mírně nakřivo. Musíme zapracovat na rychlejším návratu. Pes by měl ve stejném tempu aport i přinést. A vzhledem k tomu, že vousek pro aport letí a zpět se courá, je ten rozdíl dost vidět. Potěšil mě, že jsem ho jen trošku přidržela za obojek a nevisel na něm jako třeba ve Skalici. Chystáme se na závody ZPU1, kde se nesmí pes přidržovat při odhodu aportu za obojek.

Odložení - 10b

Celkem 55 bodů

Více info zde

Fotky zde

V konkurenci 14ti psů jsme obsadili krásné 5. místo. S celkovým počtem bodů 55 jsme se sice dělili o 4.-5. místo, ale protože jsme měli horší přivolání než pan Hlávka s Rockym, posunuli jsme se o příčku níž.

Další závody nás čekají v neděli 24. června v Turnově.

 

foto: Jaroslav Hlávka

Děkuji! :o)