V. ročník závodu Malých plemen Česká Skalice

14.05.2012 10:34

V neděli 14. května jsme odjížděli na závody v kategorii ZZO do Česká Skalice, kde se konal již V. ročník závodu Malých plemen. Nepodařilo se naplnit kategorii ZMMP, zato v kategorii ZMP1 bylo přihlášených hned 5 týmů. V ZZO bylo 8 závodníků.

Vylosovali jsme si starotvní číslo 2, ale vzhledem k tomu, že se kategorie ZZO dostala ke slovu až po ZMP1, čekali jsme. A protože je v ZMP1 střelba, byli jsme nuceni na hodinu odjet úplně, aby Arkouš střelbu neslyšel.

 

Bodové ohodnocení (rohodčí pan Vyčítal)

Přilování - 10 bodů

Ovladatelnost na vodítku - 7 bodů - Brouček se začuchával. Hodně pachů a výborný nos.

Sedni, lehni - 8 bodů - Opakovaný povel při sedni. Asi křivé ulehnutí.

Za pochodu odložení vleže - 9 bodů - Opakovaný povel při sedni.

Aport - 9 bodů - Opakovaný povel PUSŤ. Bohužel jsem to Arčíkovi pokazila já, protože jsem nejdříve uchopila aport a až poté dala povel.

Odložení - 8 bodů - Arčín reagoval na soutěžící tým po nás. Odhození aportu a následné vyslání ho na tolik rozrušilo, že si sednul. Sice z místa neodešel, ale změna polohy nás stála dva body.

Celkem 51. Z osmi týmů jsem skončili pátí.

Arčín mi udělal radost krásným předsednutím při aportu. Překvapil, že si z lehnu nechce sednout. Arkoušovi udělalo zase největší radost přetahovadlo, které vyhrál.

Fotky zde