Úprava srsti

19.08.2009 11:54

    V pondělí jsem byla s Arkouškem u pí Markové (CHS Falaksa), aby z naší chlupaté kuličky udělala něco, co bude aspoň trošku připomínat knírače. Arčík byl už od chovatelky částečně upraven. Stále má ale problém s očima, navíc chloupky na uších už dorůstaly, a protože mu pravé ouško občas nedrží tvar, rozhodla jsem se ho dát ostříhat. Na zvuk strojku jsem ho už "psychicky" připravovala doma. Byl klidný dokud nedšolo na stříhání hlavy. Věřím, že časem si zvykne.

Po psí manikůře měl Arčíno možnost seznámit se s dvouměsíčním černostříbřitým kníračem - Clark Black Falaksa. Nejdřív jsem ho držela, už vím, jak umí vystartovat, navíc Clark je ještě malinký. Po chvilce očuchávání spolu začali dovádět.

První zdolaná překážka

V neděli večer jsme byli po týdnu opět na cvičáku. Arčíno byl na volno, lítal jako blázen, čuchal co se dalo, ale nejvíce pozornosti si získaly slepičky za budovou cvičáku. Doufám, že honění zajíců a srnek zůstane jen oblibou Endýna a že Arkouš lovit nebude. Arčíka jsem lákala na překážku. Taktika - co krok, to pamlsek - fungovala při výstupu nahoru, po celé délce ve výšce, ale na konci si sednul a sklouznul dolů jako na sáňkách po zadku.