Cidlina CUP

29.05.2011 17:33

    V sobotu 28. května jsme se s Arčíkem účastnili závodů v kategorii ZZO. Soutěž se konala v Novém Bydžově, takže jsem využili domácího prostředí a zároveň si ověřili, jak dobře jsme připraveni na zkoušky, které proběhnou 12. června.

Poslušnost

Přivolání - Nejprve se Arčínek příliš nevzdaloval a motal se kolem mě. Proto jsme se po cvičáku celkem prošli. K mé hrůze jsme se pomalu blížili ke stojanům s aporty. Naštěstí Arčík přišel, ikdyž na opakovaný povel, zacož nám byly strženy 2  bodíky.

Ovladatelnost na vodítku - Arčínek si chtěl očuchat nohy pana rozhodčího. Jinak šel pozorně, neopožďoval se. Zato panička šla nakřivo a nedržela se v ose. Stržen jeden bod.

Sedni - ledni - Vše v pořádku. Plný počet.

Odložení za pochodu - Také v pořádku. Jen jsme si zalehli trošku vodítko.

Aport volný - Pro nás nejtěžší disciplína. Arcos má obrovský zájem o aport, ovšem nerad nosí zpět. Obávala jsem se, abych ho vůbec s činkou v hubě přivolala k sobě. Arčínek nepřekvapil. Jako blesk vyrazil za aportem, mířil zpět ke mě a obloukem chtěl obejít a proběhnout se s úlovkem. Musela jsem jej tedy přivolat. Přišel a místo předsednutí si lehnul. Stržčeny dva body.

Dlouhodobé odložení - Arcos je vždy při odložení v pozoru a musí sledovat dění kolem. Trošku se zvedal, když další závodnice házela aport, ale při následném pohledu na mě, ulehl. Naštěstí plný počet.

Celkově jsme se tedy po poslušnosti dělili o krásné 4. místo s počtem bodů 55 z 60ti.

Speciální cviky

Kladina - Přejít kladinu a ještě k tomu na vodíku vouskovi problém nedělalo.

Přivolání za stížených podmínek - Arcos ani zde nepřekvapil. Čekala jsem, že kopající míč je pro něj větší lákadlo. Bohužel ani na třetí přivolání vousek nepřišel, stále štěkal a čekal od pomocníků další hru.

 

Ze speciálních cviků jsem si odnesli 10 bodů z 20ti.

Celkově jsme obsadili 9. místo. S výkonem jsem spokojená. Snad se nám tak bude dařit i při zkouškách, kde se speciální cviky hodnotí slovně.

Fotky

Kompletní fotky

Další info

Výsledková listina

foto: Šárka Pospíšilová (www.gapangi.cz)